#4 anna harlin

Namn: Anna Harlin
Född: 1989
Längd: 175cm
Civilstatus: Sambo
Familj: Victor & Leia och såklart mamma, pappa, Sofia och Madde.
Husdjur: Shetlandsheepdogen Leia
Sysselsättning: Byggnads konstruktör på Sweco. 
Bor: I lägenhet vid Sollentuna centrum

Position: Passare
Nummer på tröjan: 4
Spelat volleyboll i: Sedan jag gick i 5e klass
Moderklubb: Vallentuna 
Antal säsonger i klubben: 4:e
Styrka på planen: Ser möjligheterna

Fritidsinrressen: Träna hunden, pyssla och inredning
Älsklings maträtt: Victors överraskningar
Bästa resan: Thailand
Drömresmål: Se the big 5 i Afrika
Favorit TV programm: Ceasar dogwisper
Andra sporter jag utövat: Hanboll, friidrott och ridning.
Favorit högtid: Julen 
Detta visste du inte om mig: Har stukat nyckelbenet på en volleyboll träning då jag servade. 

Laget om Anna:
Det känns både kul och inspirerande att ha en sån duktig passare i laget. Anna är väldigt stabil i sitt spel, har en tanke bakom varje passning och är även ett av våra främsta anfallsvapen!

 

Anna med sin hund Leia:





Anna på planen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0