surt sa räven..

.. om det nu är så man brukar säga? Sur förlust i vilket fall, men helt rättvist för vi var inte speciellt bra och Hylte/Halmstad var helt klart bättre.

Nu blir det match om 3-4 plats imorgon kl 8.30 (!!!!!!!)
Avfärd från Sollentuna 6.30, uppstigning 5.30..inte helt OK. Men vi har oss själva att skylla. Får hoppas på att vi trots tidig morgon kan knipa 3e platsen!
Herrlaget började bra mot Örkelljunga och vann de två första seten, men förlorade sedan med 3-2 tyvärr. En kul match att kolla på iaf, två bra lag och många härliga bollar.

Men allt var inte tråkigt idag trots förluster :) 
Innan matchen i omklädningsrummet tar Maggie på sig överdragsbyxor. Malin som letar efter sina inser efter ett tag att det nog är hennes Maggie har på sig, eftersom de Maggie har sitter väldigt tajt och slutar långt ovanför fotknölarna.
Malin: men Maggie, det är ju mina byxor du har!
Maggie: jaha.. ja, jag tänkte att jag har väl lagt på mig lite och jag får dra ut dom.

Hahaha.. lovar att det var roligt då iaf ;)

Kanske borde göra en citatlista? Med bl.a. Harlinsystrarna i laget så blir det en del vill jag lova!

Nu blir det en god natts sömn för att försöka ladda för imorgon. Godnatt!


Matchpremiär för Nina Grawender!






Bilder tagna från http://volleylager.jalbum.net/Sv%20Cupen%20l%C3%B6rdag/slides/Fidelis%20mot%20Turner.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0