# Caroline Werner

Namn: Caroline Werner
Född: 8 mars 1992
Längd: 191cm (För någon okänd anledning står det 195cm överrallt, några cm extra skadar väl inte)
Civilstatus: sambo
Familj: Tobias, föräldrar och bror Niklas
Plugg/jobb: Pluggar till läkare i Uppsala
Position: Höger
Tröjnummer: 1
Spelat volleyboll i: 5 år. Började spela första året på gymnasiet.
Moderklubb: KFUM Göteborg
Antal säsonger i klubben: Denna säsongen kommer bli min andra.
Styrka på planen: Positiv och stort block
Fritidsintresse: Pyssla i köket, gymma, resa, rida (något jag verkligen saknar) och umgås med familj och vänner.
Favoritmat: Gröt 
Andra sporter jag utövat: Har ridit i 7år men även spelat en del tennis och badminton
Favorit högtid: Julen, att kunna få slappna av och mysa med familj och vänner inne i värmen.
3saker jag inte klarar mig utan: Kramar, fruset lösgodis och te.
Vad som fick mig att börja på volleyboll: Brukat skämta om att mina föräldrar gav mig ett ultimatum: volleyboll, handboll eller basket. Sen vart det faktiskt av en ren slump att jag hängde på en kompis till en volleybollträning. Volleyboll har hjälp forma den jag är idag, speciellt när det kommer till att hitta självsäkerheten i att vara lång.
Motto: Stand tall

Laget om Caroline: Hennes höjd gör henne till ett STORT anfallsvapen med specialitet för skarpa vänsterspikes! På damsidan är det inte lika vanligt att man använder sin högerspelare när hon är bak som ett anfallsalternativ, men vi i Sollet är glada över att vara ett av de lag som kan göra detta via Caroline!


Carro ute i skogen:
 

och på planen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0