#9 Anita Nolsjö

Namn: Anita Nolsjö
Född: 21 januari 1993
Längd: 184
Civilstatus: Singel
Familj: Mamma Gun och pappa Jocke
Husdjur: Dammråttor
Sysselsättning: Pluggar till civilingenjör i samhällsbyggnad på KTH
Bor: I vaxmora hemma hos mamma och pappa.
Position: Center
Nummer på tröjan: 9
Spelat volleyboll i: Började i 6an, tror det blir 7år..
Moderklubben: Sollentuna 
Antal säsonger i damlaget: Det här är första året som jag är med fullt ut (har vart med och tränat tidigare år)
Styrka på planen: Bra blockeringsspel

Fritidsinrressen: Rita, men tar det gärna lugnt när jag väl får fritid.
Älsklings maträtt: Kyckling pizza
Bästa resan: Kreta med familjen
Drömresmål:
Californiernen
Favorit Tv-programm: Lost och Robinsson
Andra sporter jag utövat: Ridning, gymnastik, friidrott, simning och utförsåkning.
Favorithögtid: Julafton
Detta visste ni inte om mig: Jag har jobbat som modell

Laget om Anita: Hon har en jäkla räckvidd och utnyttjar detta väl genom att alltid ha en mycket hög bollträff samt är Anita en av våra bästa blockeringsspelare!


Anita på catwalken: 


Anita på planen:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0