#5 Carolina Ljung

Namn: Carolina Ljung
Född: 1995
Längd: 173cm
Civilstatus: Singel
Familj: Mamma Maria, pappa Christer, storebror Calle och lillebror Fredrik
Husdjur: Hästen Vasco (om det gills som husdjur) och undulaterna Musse och Tanya
Jobb/Plugg: Läser natur andra året på Rudbeck

Position: Vänsterkant
Nummer på tröjan: 5
Spelat volleyboll i: Jag började när jag var nio, så åtta år
Modersklubb: Sollentuna Volleyboll
Antal säsonger i damlaget: Det här är min första hela säsong, jag spelade lite i slutet av förra
Styrka på planen: Bra i bakplanen, vill vinna 

Fritidsintressen: Rida Vasco, umgås med familj och vänner
Älsklings maträtt: Spagetti och köttfärssås
Bästa resan: Kreta med familjen
Andra sporter jag utövat: Gymnastik
Favorit högtid: Julen, mysigt med snön och att umgås med vänner och familj



Laget om Carolina: Carro är en av våra starkaste spelare i bakplanen, hennes stabila servemottagning är till stor nytta för laget. Trots sin unga ålder håller Carro en jämn nivå och det känns tryggt att ha henne på planen! 

Carolina på planen:
 

och på sin häst Vasco:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0